IZMEĐU PLANINA I MORA
Najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i regionu Jugoistočne Evrope ove godine događaj je iščekivan sa posebnim nestrpljenjem za izlagače, posetioce, medije iz Srbije, regiona i sveta:
- Međunarodni sajam turizma (24 – 27. mart 2022.g.)
- Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA (24-27.mart)
- Međunarodni sajam vina BEOWINE (25 – 26. mart)
Sajam turizma u Beogradu jedinstven je događaj globalne turističke privrede, mesto sveobuhvatne ponude i direktnih susreta ljudi sa zajedničkim poslovnim i putničkim interesovanjima.
Ovogodišnj amanifestacija biće usmerena ka oporavku i obnovi turističkog ambijenta, kao i promociju trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke industrije.
Sa sajmom će krenuti talas nove energije, a kroz uspostavljanje kontakata i umrežavanje učesnika, trasiraće se pravac ostvarivanja boljih poslovnih rezultata.
Pored tradicionalno aktuelnih morskih destinacija, letnji turizam je poslednjih godina svoje mesto ustupio i planinskom turizmu, koji svojom ponudom prirodnih lepota, čistog vazduha i brojnih kulturnih, gastronomskih i aktivnih tura izaziva pažnju turista. Slogan Sajma turizma „Između planina i mora“ potvrđuje ovaj trend i poziva ljubitelje putovanja u nove avanture.
Na Sajmu turizma u halama 1 i 4 Beogradskog sajma učestvovaće turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, međunarodni tur-operatori … Fokusirajući se na poslovne kontakte iz zemlje, regiona, kao i tradicionalnih tržišta gde naši ljudi putuju i onih odakle nam dolazi najveći broj turista, Sajam turizma kreiraće ambijent u kome će se spojiti ponuda i potražnja.
Ekskluzivne sajamske cene, first minute ponude i paketi sa mnoštvom pogodnosti
Posetioci imaju priliku da izaberu putovanja prema svojim afinitetima: porodična putovanja, putovanja za mlade, daleke destinacije, koje mogu odabrati iz ponude: Grčke, Turske, Crne Gore, Egipta, Bugarske, Rusije, Severne Makedonije, Tunisa, Rumunije, Slovačke, Mađarske i dr. Prvi put na sajmu nastupa Malezija sa svojom bogatom turističkom ponudom.
Tim povodom na najavnoj press konfernciji BG sajma turizma, vina i horeca opreme u Beogradu, 23.02.2020. prisutnima su se obratili:
Jelena Milenković Orlić, v.d. pomoćnika ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije,
NJ.E. Kairul Tazril Tarmizi, otpravnik poslova Ambasade Malezije u Srbiji
Dragan Zečević, koordinator projekta, Beogradski sajam
Dejan Veselinov, makreting i PR Beogradskog sajma, moderator konferencije za medije
Velibor Pešić, suorganizator Beowine festivala vina na BG sajmu
Turizam Srbije
Srbija je već niz godina pozicionirana kao omiljena i nezaobilazna destinacija u ovom delu Evrope, sa konstantnim porastom broja noćenja i dolazaka. Raznoliki sadržaji za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu… uz nadaleko čuveno gostoprimstvo, razlog je zbog kog u Srbiji uživaju gosti iz celog sveta, ali i domaći turisti koji se sve češće opredeljuju za odmor u svojoj zemlji.
Sajam će ove godine biti i u znaku koncepta Srbija stvara koji ističe važnost kreativnih industrija, nauke i ekonomije zasnovane na znanju, pruža se podrška umetnicima i stvaraocima da izlaze na međunarodnu scenu i afirmišu se najviše savremene vrednosti – kreativnost, inovativnost, autentičnost, znanje i talenat.
Zahvaljujući turističkim vaučerima Vlade Srbije za boravak u domaćim turističkim centrima i ove godine biće dodatno podstaknut razvoj domaćeg turizma.
Poslovne aktivnosti na Sajmu turizma
U saradnji sa poslovnim partnerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, ove godine nastavlja se rad na B2B programu.
U specijalnom prostoru „B2B Meetings“ (hala1) zahvaljujući B2B portaluodržaće se velikibrojs astanaka. Očekuje se da ovaj segment bude atraktivan kao i 2020. godine, kada je tokom prva dva poslovna dana sajma održano preko 300 sastanaka.
Na fotografiji:NJ.E. Kairul Tazril Tarmizi, otpravnik poslova Ambasade Malezije u Srbiji , Dragan Zečević šef projekta sajam turizma BG sajma i Miša Ćirić Diasporagroup.org i Diasporamediagroup.rs Srbija i svet
Beogradski sajam je i na ovogodišnjoj manifestaciji nastavio sa programom organizovanog dovođenja kupaca.
- Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA (24-27.mart) u halama 2A i 2C Deo je velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede.
HORECA okuplja najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
U izlagačkom delu posetioci mogu da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacionesisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, radnu odeću i obuću, suvenire, stručnu literaturu i publikacije. Posebnu pažnju na Sajmu hotelsko – ugostiteljske opreme zavređuju proizvođači i uvoznici poznatih brendova u oblasti IT rešenja, ozvučenja i rasvete.
- Međunarodni sajam vina BEOWINE (25 – 26. mart) u halama 3 i 3A
Veliki vinski događaj okupiće vodeće proizvođače, uvoznike i ljubitelje najkvalitetnijih vina.
Na fotografiji: Miša Ćirić, Velja Pešić i Dejan Veselinov
Pored Srbije, na Sajmu vina ove godine učestvuju proizvođači vina i opreme iz Italije, Slovenije, Hrvatske, Mađarske, Republike Srpske, Crne Gore, Ukrajine, Austrije, a očekuju se potvrde iz Francuske, Severne Makedonije, Portugalije i dr.
Sekretarijat za privredui turizam AP Vojvodine će upriličiti na velikom štandu nastup vinara iz Vojvodine.
Kroz predstavljanje i ocenu aktuelne izlagačke ponude, edukaciju o novim trendovima u regionalnom i globalnom vinarstvu, degustaciju aktuelne berbe velikog broja proizvođača, posetioci će dobiti priliku da uživaju u sinergiji koju BeoWine godinama uspostavlja.
U planu je bogat prateći program sa radionicama, masterklasovima, panel diskusijama i drugim sadržajima bez kojih se ne mogu zamisliti veliki vinski događaji.
Sajam turizma uz prateće manifestacije prilika je za susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, za posetioce mogućnost za ekskluzivne sajamske pogodnosti za putovanje i odmor, ali i degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih specijaliteta ovog podneblja.
Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete razlog su zašto posetioci vole i iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.
Dobrodošli na Sajam turizma, BeoWine i HoReCa opreme!
Radno vreme sajmova:
Čet-sub, 24-26. mart: 10:00 – 19:00h
Nedelja, 27. mart 10:00 – 18:00h
Ulaznice: cena pojedinačne ulaznice je 400 rsd, grupna ulaznica 300 rsd, grupna ulaznica za đake i studente 300 rsd.
Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 2.000 rsd
Parking: 200 dinara po satu.
https://beogradskisajamturizma.rs/
Milorad Miša Ćirić
Za City Marketing Service
https://citymarketingservice.rs/
Mile Grozdanić
Slobodan Ejupović