POZIV NA SARADNJU-TURIZAM, MEDIJI, UNAPREĐENJE PRODAJE

0
1612
U SUSRET TURISTIČKOJ SEZONI SRBIJA 2023 I MEĐUNARODNOM SAJMU TURIZMA NA BEOGRADSKOM SAJMU 23-26.02.2023.,  POZIVAMO NA POSLOVNU I MEDIJSKO-MARKETINŠKU SARADNJU ZAINTERESOVANE:
turistički radnici, agencije, organizacije, horeca sektor, vinari i proizvođači rakija, sokova i voda, hotelijeri i ugostitelji, najavite kroz naš info sistem i objavite svoju ponudu, pozovite javnost na vaš štand i sajamski nastup i glavne promocije, računajte na svu našu poslovnu i medijsku podršku i saradnju u domenu afirmativne prezentacije domaćem, regionalnom i svetskom tržištu, gostima, turoperaterima, javite nam se. Računajte na svu našu profesionalnu podršku u marekting, PR-u i unapređenju prodaje u toku cele godine,
a za vreme BG sajma turizma i vina i na dodatnu podršku u video-snimanju, fotogrfisanju i realizaciji važniih promocija, u organizaciji i produkciji promo događaja, obezbeđivanje vrhunskog voditlej-moderatora programa promocija i press konferencija itd.
CITY MARKETING SERVICE doo Beograd, Srbija
Međunarodni poslovni i media klub Diasporamediagroup.rs i Diasporagroup.org
Tel. 063 230 222 Mile Grozdanić, direktor CMS, email: cms.beograd@gmail.com
Tel. 061 655 72 08 Miša Ćirić, email: upakovananostalgija@yahoo.com
U prilogu su video reportaže sa Međunarodnog BG sajma turizma 2022,
klik na video linkove:

U februaru sa Sajmom turizma tradicionalno kreće talas nove energije. A kroz putovanja,  uspostavljanja kontakata i umrežavanja učesnika, trasiraće se pravac ostvarivanja još boljih poslovnih rezultata. Posetioce očekuje veliki broj popularnih svetskih destinacija sa sve raznovrsnijom turističkom ponudom, autentičnim smeštajnim kapacitetima prilagođenim savremenim turistima.

Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije i međunarodni tur-operatori.Turističke destinacije sa svojim atrakcijama, proizvodima, smeštajnim i ugostiteljskim kapacitetima i drugim sadržajima imaju priliku da svoju ponudu predstave ne samo turistima iz Srbije, već iz celog regiona, koji postaje sve emitivnije tržište.

Ovaj najposećeniji sajam turizma regiona i šire kroz veliki broj poslovnih gostiju i B2B aktivnosti sa preko 350 održanih zakazanih sastanaka na poslednjem okupljanju čini značajno tržište od nekoliko desetina miliona potencijalnih turista.

44. MEĐUNARODNI SAJAM TURIZMA  I VINA, 23 – 26. februar 2023.g.