Диаспора Медиа Гроуп представља Туристичку организацију Западне Србије
НА МЕЂУНАРОДНОМ САЈМУ ТУРИЗМА У БЕОГРАДУ ТУРИСТИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА РЕГИЈЕ ЗАПАДНА СРБИЈА СА СВОЈИМ ЧЛАНИЦАМА ОДУШЕВИЛИ БРОЈНЕ ГОСТЕ ИЗ СРБИЈЕ, РЕГИОНА И СВЕТА, КЛИК НА ВИДЕО РЕПОРТАЖУ:
Туристичка организација регије Западна Србија основана је ради развоја и унапређења туризма и очувања туристичких вредности градова и општина:
Ужице, БајинаБашта, Чајетина, НоваВарош, Пријепоље, Сјеница, Косјерић, Пожега, Ариље,Ивањица, Чачак и Лучани. Регија је диференцирана као: природа и планине у креативном окружењу док имиџ регије представља: забавна атмосфера, радост живота и иновативност.
[цаптион ид=“аттацхмент_4261″ алигн=“алигнноне“ wидтх=“2560″] ФОТОГРАФИЈА СА НАЈАВНЕ ПРЕСС КОНФЕРЕНЦИЈЕ И ПРМОЦИЈЕ ДРАГАЧЕВСКОГ САБОРА ТРУБАЧА У ГУЧИ 2022[/caption]
Западна Србија је прожета мањим урбаним центрима, руралним пределима са идиличним туристичким локалитетима као и планинама које чине основ туризма ове регије. Златибор, Тара, Златар, Голија, Пештерска висоран, Потпећка и Стопића пећина, музеји под отвореним небом „Старо село“ у Сирогојну и „Дрвенград“ у Мокрој Гори, пруга уског колосека „Шарганска осмица“, манастири Милешева и Рача као и бројне цркве брвнаре, кањон реке Увац, водом богата Дрина, Прибојска бања, „Чобански дани“ Косјерића, ариљска малина, ужичка пршута, златарски сир, ужичка ракија, комплет лепиња… само су неке од атрактивности ове регије. Будућност овог краја се креира кроз упечатљиву културу, иновативну понуду здравља и специјалних интереса. Централни идентитет регије је: Откривање живота у традицији и природи.
Главни задаци Туристичке организације регије Западна Србија су: промоција и презентација туристичких вредности и потенцијала овог краја (планинског,сеоског, здравственог, посебних интереса, конгресног и других видова туризма), доношење планова и програма промотивних активности у складу са националном Стратегијом развоја туризма као и са програмима и плановима Туристичке организацјие Србије, израда информативно-пропагандног материјала којим се промовишу туристичке вредности регије, прикупљање и прослеђивање свих врста туристичких информација, подстицање изградње туристичке инфраструктуре, спортско – рекреативних и других пратећих садржаја јавног карактера значајних за унапређење квалитета туристичке понуде…