Diaspora Media Group predstavlja Turističku organizaciju Zapadne Srbije
NA MEĐUNARODNOM SAJMU TURIZMA U BEOGRADU TURISTIČKA ORGANIZACIJA REGIJE ZAPADNA SRBIJA SA SVOJIM ČLANICAMA ODUŠEVILI BROJNE GOSTE IZ SRBIJE, REGIONA I SVETA, KLIK NA VIDEO REPORTAŽU:
Turistička organizacija regije Zapadna Srbija osnovana je radi razvoja i unapređenja turizma i očuvanja turističkih vrednosti gradova i opština:
Užice, BajinaBašta, Čajetina, NovaVaroš, Prijepolje, Sjenica, Kosjerić, Požega, Arilje,Ivanjica, Čačak i Lučani. Regija je diferencirana kao: priroda i planine u kreativnom okruženju dok imidž regije predstavlja: zabavna atmosfera, radost života i inovativnost.
Zapadna Srbija je prožeta manjim urbanim centrima, ruralnim predelima sa idiličnim turističkim lokalitetima kao i planinama koje čine osnov turizma ove regije. Zlatibor, Tara, Zlatar, Golija, Pešterska visoran, Potpećka i Stopića pećina, muzeji pod otvorenim nebom „Staro selo“ u Sirogojnu i „Drvengrad“ u Mokroj Gori, pruga uskog koloseka „Šarganska osmica“, manastiri Mileševa i Rača kao i brojne crkve brvnare, kanjon reke Uvac, vodom bogata Drina, Pribojska banja, „Čobanski dani“ Kosjerića, ariljska malina, užička pršuta, zlatarski sir, užička rakija, komplet lepinja… samo su neke od atraktivnosti ove regije. Budućnost ovog kraja se kreira kroz upečatljivu kulturu, inovativnu ponudu zdravlja i specijalnih interesa. Centralni identitet regije je: Otkrivanje života u tradiciji i prirodi.
Glavni zadaci Turističke organizacije regije Zapadna Srbija su: promocija i prezentacija turističkih vrednosti i potencijala ovog kraja (planinskog,seoskog, zdravstvenog, posebnih interesa, kongresnog i drugih vidova turizma), donošenje planova i programa promotivnih aktivnosti u skladu sa nacionalnom Strategijom razvoja turizma kao i sa programima i planovima Turističke organizacjie Srbije, izrada informativno-propagandnog materijala kojim se promovišu turističke vrednosti regije, prikupljanje i prosleđivanje svih vrsta turističkih informacija, podsticanje izgradnje turističke infrastrukture, sportsko – rekreativnih i drugih pratećih sadržaja javnog karaktera značajnih za unapređenje kvaliteta turističke ponude…