ДОБРОДОШЛИ НА МЕЂУНАРОДНИ САЈАМ ТУРИЗМА, ВИНА И ХОРЕЦА ОПРЕМЕ НА БЕОГРАДСКОМ САЈМУ ОД 24-27.03.2022.г.

0
1091

Недељу дана пред почетак највеће туристичке смотре у земљи и региону, 43. Међународног београдског сајма туризма, на Београдском сајму одржана је конференција за медије на којој су најављени учесници и програм манифестације.

Сајам са дугом традицијом, један од кључних покретача привреде Србије у целини, симбол туристичког представљања за читаву браншу и омиљена манифестација посетилаца Београдског сајма, ове године ишчекиван је са посебним нестрпљењем.

Под слоганом „Између планина и мора“ од 24. до 27. марта предстоји нам 43. Међународни сајам туризма који ће свеобухватном понудом задовољити жеље и навике љубитеља путовања.

По ексклузивним сајамским ценама, пред посетиоцима ће бити фирст минуте понуде и пакети са мноштвом погодности за путовања према сопственим афинитетима: породична путовања, далеке и егзотичне дестинације, путовања за младе, цитy бреак, одмор и опоравак у бањама, спа викенди на планинама, еко и активни туризам, конгресна дешавања…

На сајму се представљају: ГрчкаТурскаЦрна Гора, Тунис, Египат, Босна и ХерцеговинаБугарскаСеверна МакедонијаРумунијаМађарска, Словачка, Малдиви, а појединачно наступају излагачи из Албаније, Хрватске и Словеније.

По први пут ове године посетиоцима ће ексклузивно бити представљене две нове, и у светским оквирима, врхунске дестинације: егзотична Малезија и Демократска Република Сао Томе и Принципе, коју чине два острва у Гвинејском заливу у централној Африци.

Преко 40 домаћих и страних тур-оператора и агенција учествује на Сајму туризма:

Контики, Биг Блуе, Wаyоут, Астра Травел, Одеон, Аллегра Крстарења, Белви, Понте, Робинсон, Плана Тоурс, Медитеранео Холидаyс, Гранд, Еуротурс, Фибула, Супернова Травел, Нитравел, Сабра и др.

Помоћница министра за трговину, туризам и телекомуникације Јелена Миленковић Орлић истакла је да је за министарство ово добра прилика за развој сарадње са другим земљама и најавила да ће на Сајам туризма доћи и седам министара туризма из региона и света.

Покрајински секретар за привреду и туризам Војводине Ненад Иванишевић је најавио

Представљање туристичке понуде Војводине на 43. Међународном сајму туризма

Београд, 17. март 2022. – На конференцији за медије на Београдском сајму, покрајински секретар за привреду и туризам др Ненад Иванишевић истакао је да је циљ да се АП Војводина на овогодишњем Сајму туризма представи онаква каква јесте, као најразвијенија регија Републике Србије, која предњачи у привредном развоју, али и по броју ноћења и људи који је посећују и враћају јој се.

Интервју са др Ненадом Иванишевићем покрајинским секретаром за привреду и туризам АП Војводина Република Србија, тема презентација привреде, туризма, винарства, предузетништва и занатства на Београдаком сајму од 24. до 27.03.2022.г. и Новосадском сајму 21-22.03.2022.г.

Он је подсетио на то да је управо таква Војводина представљена и на Експо изложби у Дубаију.

Ресорни секретар је захвалио тиму Београдског сајма, који је Секретаријату за привреду и туризам обезбедио изузетан простор у ком ће, заједно са Покрајинским секретаријатом за културу, јавно информисање и односе с верским заједницама и Гаранцијским фондом, представити богат садржај.

„Посебно бих истакао да ће по први пут на једном месту бити представљен верски туризам као нов туристички производ. Посетиоцима ће бити презентовани верски објекти Српске православне цркве у Сремским Карловцима и на Фрушкој гори, али и објекти других религија на територији АП Војводине“, казао је Иванишевић.

Он је нагласио да ће бити представљена и манифестација „Тоур де Фрушка“, која ће бити одржана у мају, а чији је циљ промоција активног одмора на Фрушкој гори, и која је намењена свим љубитељима бициклизма, рекреације и боравка у природи.

Ресорни секретар је још додао да ће не штанду Секретаријата, на основу споразума који је Покрајинска влада потписала са Анголом, бити представљени и туристички потенцијали те земље.

Покрајински секретаријат за привреду и туризам у оквиру својих павиљона у халама 1 и 4 представља туристичке атракције Војводине, а биће уприличени и бројни Б2Б сусрети представника туристичке привреде на којима ће учествовати и туристички посленици из Покрајине.

На Сајму вина Секретаријат има највећи изложбени простор где се презентују готово све винарије са територије Војводине.

 

Према речима директорке Туристичке организације Србије Марије Лабовић, ова организација ће на Сајму туризма наступити под слоганом „Србија. Доживи“, који представља и нови бренд Србије као туристичке дестинације. Интервју са госпођом Маријом Лабовић директорком Туристичке организације Србије :

Град Београд ће, како је најавио директор Туристичке организације Београда Миодраг Поповић, организовати представљање београдских општина, а они који дођу на сајам имаће прилику да премијерно погледају серију нових, кратких туристичких филмова о најзначајнијим туристичким атракцијама главног града.

Сајам и ове године остаје у знаку концепта Србија стваранационалне платформе која креира бренд модерне Србије, ослањајући се првенствено на међународно препознате, талентоване и изузетне појединце, који инспиришу својим достигнућима, иновацијама и креативним идејама.

Београдски сајам је и на овогодишњој манифестацији наставио са програмом организованог довођења купаца. У сарадњи са пословним партнерима Сајма туризма, Привредном комором Србије и Европском мрез̌ом предузетнис̌тва, одвијаће се Б2Б програм и омогућити велики број пословних састанака у специјалном простору „ХОРЕЦА-ОПРЕМА“ (хала 1), захваљујући Б2Б пословном порталу намењеном регистрацији како излагача, тако и пословних посетилаца.

Истовремено ће, поред Сајма туризма, традиционално бити одржане још две сродне манифестације које расту сваке године по обиму и броју учесника: 17. Међународни сајам хотелско-угоститељске опреме ХОРЕЦА-ОПРЕМА (24 – 27.март) и 12. Међународни сајам вина БЕОWИНЕ (25 – 26. март).

У оквиру програма 17. Међународног сајма хотелско-угоститељске опреме ХОРЕЦА-ОПРЕМА, нове трендове у хотелској индустрији и угоститељству у халама 2А и 2Ц Београдског сајма приказаће најзначајније компаније које се баве производњом и дистрибуцијом најсавременијих производа и асортимана за опремање угоститељских објеката, ресторана и хотела, као и услужним делатностима, новим трендовима пословања, снабдевања и функционисања угоститељских објеката.

Дводневна винска смотра, 12. Међународни сајам вина БеоWине, одржаће се у хали 3 Београдског сајма, у петак и суботу, 25. и 26. марта 2022. год. Поред Србије, на Сајму вина ове године учествују произвођачи вина и опреме из Италије, Словеније, Хрватске, Република Српске, Црне Горе, Босне и Херцеговине, КиМ. Кроз представљање и оцену актуелне излагачке понуде, едукацију о новим трендовима у регионалном и глобалном винарству, дегустацију актуелне бербе великог броја произвођача, посетиоци ће добити прилику да уживају у синергији коју БеоWине годинама успоставља.

Најуспешнија по свим критеријумима – квалитету, садржају, привлачности за учеснике и посетиоце, манифестација ће после године паузе на задовољство свих учесника спојити туризам, бизнис и задовољство и појачати позитивну климу у домену жеље за путовањима.

Кроз понуду омиљених, али и премијерних дестинација, сајам ће бити усмерен ка опоравку и обновитуристичког амбијента, као и промоцију трендова и иновација које ће обликовати будућност туристичке индустрије.

Уз стандардно висок професионални ниво у организацији и пословању, задовољавајући потребе свих учесника и излагача, сајам је спреман да привуче и дочека своје верне посетиоце и понуди незабораван сајамски туристички доживљај.

Радно време Сајма туризма и Сајма Хореца-опрема:

ЧЕТ – СУБ, 24 – 26. март: 10:00 – 19:00

НЕД, 27. март 10:00 – 18:00

Радно време Сајма вина:

ПЕТ – СУБ, 25 – 26. март: 10:00 – 19:00

Улазнице: Цена појединачне улазнице је 400 РСД, групна улазница 300 РСД, групна улазница за ђаке и студенте 300 РСД.

Породична улазница: 800,00 РСД

Пословна улазница са пакетом погодности: 2.000 РСД

У суботу и недељу, 26. и 27. марта, за ученике средњих стручних школа туристичко-угоститељског смера, улаз на сајам је бесплатан, уз оверен списак ученика од стране школе.

Паркинг: 150 РСД по сату

Медијски партнери манифестације: Русиан Травел Дигест, Травел Даилy Неwс, Плаце2Го, Цаффе Монтенегро, Тоурисм-ИнСидер, Туризмцинин газетеси, ТУ Магазин, Конгресни туризам, Туристички свет, Србија коју волим, Стyлерс, Адриа Медиа Гроуп, Цолор Пресс Гроуп, Фурај.ба, Туристичка призма, ТрипинСрбија, Лутајући путник, Евентс ин Сербиа, САТ Медиа Гроуп, Туризам ТВ.

Хотел партнери: Хотел Мона Плаза, Хотел Нобел

хттпс://београдскисајамтуризма.рс/

Продукција видео репортаже: Цитy Маркетинг Сервице доо Београд

http://www.citymarketingservice.rs

Емаил: cms.beograd@gmail.com тел. +381 63 230 222, Миле Грозданић, директор www.диаспорамедиагроуп.рс, медиа промотион www.диаспорагроуп.орг, бусинесс промотион Србија, регион, свет

Миша Ћирић, Слободан Ејуповић, Зоран Остојић, Миле Грозданић, Београд, Србија, 17.03.2022.г. #београдскисајам #новосадскисајам #диаспора_гроуп #диаспора_медиа_гроуп #туризам #привреда #цитy_маркетинг_сервице