Kako Smršati Na Zdrav I Prirodan Način?

0
383

Pitanje koje muči sve veći broj žena i muškaraca na planeti jeste – Kako smršati na zdrav i prirodan način?

 

Prekomerna gojaznost odavno je postao najveći zdravstveni problem širom sveta. Ovom problemu doprineli su različiti faktori – nedovoljno fizičke aktivnosti, brza hrana, nedovoljan unos tečnosti, hormonski disbalans i druge bolesti.

Kako nam se svakodnevno servira i previše „saveta“ o brzom mršavljenju, bez napora i muke, teško je snaći se u moru dezinformacija i relevantnih činjenica. Prema tome, pažljivo tražite izvore informisanja, kada je mršavljenje u pitanju. Nije svaki način ishrane i plan mršavljenja isti za svaku osobu na ovoj planeti. Određene brze dijete mogu vam doneti više štete nego potencijalne koristi.

Centar za gojaznost Struktura vam donosi vredne savete kao odgovor na pitanje kako smršati na zdrav način, sopstvenim radom na sebi, kroz usvajanje zdravih navika u ishrani.

Obratite se stručnom licu / nutricionisti za pomoć i odgovor na pitanje kako smršati

Nikada, ni u kom slučaju, ne započinjite sa određenim režimom ishrane na svoju ruku. Kao što smo ranije i naglasili, ovo može imati katastrofalne posledice po vaše zdravlje. Osobe koje pate od gojaznosti usled hormonskog disbalansa ili Hašimoto sindroma ili neke druge bolesti nikako ne smeju koristiti nezdrave, brze dijete za gubitak

Uvek bi trebalo potražiti lekarsku podršku na početku dijete i posavetovati se sa nutricionistom.

Nutricionista će, prema vašem zdravstvenom stanju, izraditi plan ishrane i mršavljenja specijalno za vas. Ovo se naziva individualni plan mršavljenja i najbezbedniji je način gubljenja viška kilograma i održavanja idealne telesne težine.

Veoma je važno shvatiti da gubitak kilograma zahteva postepeno menjanje navika u ishrani, kako bi se one kasnije i trajno usvojile, a samim tim i promenio način života. Zdrava ishrana nije dijeta – ona je stil života, vaš vodič kroz zdrav život.

Dakle, mršavljenje bi trebalo biti cilj, a zdrava ishrana sredstvo kojim ćete doći do njega. Naravno, uz pomoć stručnog lica.

Aktivirajte se!

Iako je način na koji se hranimo veoma važna komponenta gubitka kilograma, fizička aktivnost takođe ne zaostaje u ovoj jednačini.

Umerena fizička aktivnost u toku dana je neophodna kako bi se osetila promena na telesnoj vagi, ali i u raspoloženju. Razna istraživanja su pokazala da redovno vežbanje ima povoljan uticaj kod osoba koje su u procesu mršavljenja, a takođe imaju problema sa anksioznošću ili depresijom.

Odavno su dokazane brojne blagodeti vežbanja po ljudski organizam, kako u fizičkom smislu, tako i u mentalnom i psihičkom. Odvojite barem sat vremena dnevno za laganu šetnju parkom ili brzi hod. Vožnja bicikla takođe može biti odličan izbor. Brži tempo preporučuje se osobama koje su dobrog zdravstvenog stanja, u konsultaciji sa stručnim licem.

Unosite dovoljno tečnosti u toku dana

Dovoljan unos tečnosti u toku dana može umnogome ubrzati proces gubljenja kilograma.

Vodite računa o tome da konzumirate barem osam čaša vode dnevno, kako ne biste osetili žeđ ni u jednom trenutku. Savetuje se izbegavanje vode odmah nakon konzumiranja obroka, kao i pola sata pre obroka.

Osim vode, dozvoljeno je i ispijanje crne kafe bez šećera, kao i biljnih čajeva.

Još jedna važna smernica prilikom gubitka kilograma jeste neunošenje tečnih kalorija. Gazirani i negazirani sokovi, energetska pića i kofeinskih napitaka i zaslađenih čajeva može usporiti proces mršavljenja, a u pojedinim situacijama ga i onemogućiti.

Izbegavajte unošenje kalorija putem pića, a prve rezultate primetićete već nekoliko dana od ove izmene. Osećaćete se bolje, a rešićete i problem sa nadutošću.

Zdrav način života podrazumeva promene u načinu ishrane, načinu razmišljanja i ophođenju prema telu. Prema tome, zdravo mršavljenje nikada nije jednostavan proces i zahteva posvećenost, požrtvovanost i mnogo truda. Neka vam u tome pomogne Centar za gojaznost Struktura!

http://www.udruzenje.rs

https://struktura.rs/